Saturday 24 November 2012

PENGENALAN




Indah mentari bertambah cerah,
Hidup subur si pohon bidara,
Pemanis senyum penyeri wajah,
Salam dihulur pembuka bicara. 

Dengan Bismillah kita mulai,
Alhamdulillah wassala tanabi,
Dengan takdir illahi rabbi,
Maka terciptalah blog ini.

Syukur ke hadrat Tuhan Yang Maha Esa kerana telah memberi ruang dan peluang untuk saya menyiapkan blog ini. Pertama sekali saya ucapkan jutaan terima kasih kepada pensyarah mata pelajaran Teknologi Maklumat Sekolah Rendah, berkod KRT 3013, kerana telah memberi tunjuk ajar serta ilmu kepada saya sehingga terciptalah blog pengajaran ini.

Sebelum kita melawat entri seterusnya, moleklah kiranya saya memperkenalkan sedikit tentang diri saya. Maklumat diri saya adalah seperti berikut:



Nama           :      Mohd Syaiffullizam Shah Bin Sabtu
Alamat       :      No 17, Lorong 2 Taman Warisan, Parit Semerah, 82000, Pontian, Johor.



Seterusnya, silalah lawati entri-entri blog ini. Segala komen dan kritikan adalah sangat membantu. Kerjasama para pembaca amat saya hargai. Sekian, terima kasih.




SELAMAT MENEROKA






*****



No comments:

Post a Comment